
Fodor Alíz
Óvodapedagógus, TSMT terapeuta
Számomra mindig is fontos szempont volt, hogy olyan segítő szakmát válasszak, amiben értéket adhatok és kiteljesedhetek.
A gyermekekkel könnyen megtalálom a közös hangot, szeretek velük lenni és úgy gondolom, hogy gyermekekkel foglalkozni sokszor kihívást jelentő feladat, de egyben inspiráló és feltöltő is számomra - ez az, amit szívvel-lélekkel végezhetek és jó érzéssel tölt el, hogy munkámmal nem csak a gyerekeknek, hanem a családoknak is segíthetek.
Kiemelten fontosnak tartom a kompetenciahatárok betartását, így a társszakmákkal való jó kapcsolatot és együttműködést, valamint a hozzám forduló szülőkkel a bizalmi kapcsolat kialakítását - mert hiszem, hogy közösen érhető el a kitűzött cél.
Óvodapedagógusi diplomámat az ELTE Tanító-és Óvóképző Karán szereztem 2019-ben és már az egyetemi évek alatt is érdeklődtem a TSMT terápia iránt.
Szakdolgozatomban a koraszülöttség hatásait vizsgáltam az óvodáskorú gyermekek esetében a beszéd-és mozgásfejlődés szempontjából, kitérve a TSMT terápia fejlesztő, jótékony hatásaira. Óvónőként magán-és önkormányzati óvódákban sok tapasztalatot szereztem az óvodáskorú gyermekek nevelésében és volt szerencsém a TSMT pozitív hatásait is megtapasztalni óvodásaimon.
Ekkor éreztem, hogy hivatásszerűen, hosszútávon nem csak óvónőként, de TSMT terapeutaként is szeretnék segíteni a hozzám forduló családoknak.
2021-ben szereztem meg a Longitudinális Komplex Vizsgálat - LongiKid tanúsítványomat, 2022-ben végeztem el a csoportos, TSMT II. képzést és 2023-ban az egyéni, TSMT I. képzést.
Jelenleg a 11.kerületi Újbudai Fejlesztőházban tartok csoportos TSMT órákat óvodás-és kisiskolás korú gyerekeknek, emellett egyéni TSMT tornasor betanítását vállalom Dévény terápia mellett kiegészítő terápiaként csecsemőknek, valamint 2 éves kortól nyelvi késés, beszédindítás, megkésett mozgásfejlődés esetében is.
Jelentkezzen be hozzánk!
